Childtopia



QUÈ?




ASPECTES GENERALS:

Nom: Childtopia


Autor (o autors): Childtopia, SL


Distribuït: 
Childtopia, SL

Any de producció o darrera actualització: 2009





AMB QUI?

Edat dels destinataris: Educació infantil i primària (és pot adaptar a varis cicles). El programa es pot adaptar a diversos cicles.




PER QUÈ?


Vam decidir fer l'elecció d'aquest programa perquè vam trobat que era molt útil per tal que els nens treballin la llengua catalana d'una manera dinàmica i divertida. D'altre banda trobem que és molt visuals i els nens hi poden navegar amb facilitat.


COM?


CONTINGUT


Funcionalitat: Té una funcionalitat molt bona, molt alegre, els alumnes hi poden navegar amb molta facilitat. Cada activitat es troba de manera ràpida.


Tipus d’activitat que proposa: Per cada àrea tenim varies activitat. Es pot adaptar a les diferents unitats didàctiques que estiguem treballant a l'aula.


Ús: Podriem utilitzar Childtopia durant tota una sessió per aprofundiar amb el temari que s'estigui realitzant.


Àrees curriculars relacionades: Totes


Competències que es treballen: Comunicativa, lingüística i audiovisual, social i ciutadana, autonomia i iniciativa personal, aprendre a aprendre, tractament de la informació i competència digital.


Adequació al target: 

INTERFÍCIE:



Molt enriquidora i visual, als alumnes els hi atrau molt per la varietat de colors i difernts dibuixos en cada activitat. Com a inconvenient trobariem l'excés de publicitat.

USABILITAT: 



És d'una usabilitat molt senzilla, de seguida vas a les activitats i no es fa pesat.

INTERACTIVITAT


Tipus de resposta del sistema: Cada activitat dóna una resposta, sigui encertada o errada, també té una interactivitat sonora per cada activitat.



COM?


OBJECTIUS


-Seleccionar activitats per dur-les a terme.


-Relacionar diferents àrees.


-Aprendre els números i les lletres a partir de diferents activitats.


-Aprendre a dibuixar.


-Interactuar amb els diversos sabers.


-Preparar redaccions.


-Moure's a través d'un portal web sense problemes.






TEMPORITZACIÓ


1 sessió


MATERIAL


Un ordinador per cada dos nens.


ORGANITZACIÓ


Per parelles.


ACTIVITATS


Primerament es proposaria treballar la llengua a partir dels apartats de comprenssió escrita i lectora que ens ofereix el text.


A continuació els nens, un cop hagin dut a terme diverses activitats de comprensió, podrien fer alguna relacionada amb les manualitats o amb la creació d'endevinalles, per tal de fer-ho més dinàmic.


Per últim, es podria proposar de fer l'apartat de crear una postal a partir d'una fotografia. Això els permet trencar una mica amb la rutina de feina i que alhora treballin les TIC d'una manera divertida i entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada